Rüyanızı Buraya Yazıp Arayabilirsiniz.

11 Nisan 2013 Perşembe

Aklıma geleni söze döktüğümde bende daha kalıcı oluyor.
Bunun için aklıma gelen konuları birileriyle konuşuyorum. Ancak ne varki bazen o umursamasa da kafa sallayan dinleyiciyi bulamyorum. Yada bulduğum dinleyici dinlemek istemiyor. Bazen de ben onu beğenmiyor, ona anlatmak istemiyorum (çok büyük sırmış da, ona da çok lazımmış gibi aklıma gelenler :) )
Neyse ki buralar var. Umarım el ile dahi, dil ile olduğu gibi bana da faydası olur..

 İlmikalb
Kendimde onarmak, sağlamlaştırmak, sarsılmaz hale getirmek istediğim birincil mevzuum iman konusudur. Allah'ın lütfu ile bazı hikmetlerini görüp anlamaya çalışıyorum.  Onların bazılarını buraya yazayım...

İlmihal
İlmihal bilgileri önemlidir, çünkü iman kalbi bir durum olsa da, hal diliyle anlatılır. Halimi de Kur'an ve Sünnete uygun şekilde düzenlemenin yolu bunun ilmini bilmekten geçer.Ne nasıl yapılır nasıl yapılmaz bilmek lazım. Bunun İçin de ilmihal okumalı....  


Soru ve Cevaplar

Merak ettiğim şeylerin bazılarını sorup buraya yazacağım, merak ettiğiniz herhangi birşey olduğunda sorarsanız cevaplamaya çalışırım. Ben sorularıma cevap ararken hem ilgili bir kaynağa bakıyorum, hemde gerçekten okuduğumu anlamışmıyım diye işin ilmini gören bilen alim birilerine soruyorum. Sorularınız için tavsiye ederim bu davranışı. doğrudan sapmayı azaltır..  Soru sormak için sayfaya gidin lütfen...

Bazı Kitaplar
Faydalanmak isteyebileceğim bazı kitapları buraya koyuyorum. Dileyen okuyabilir, dileyen indirebilir. e- kitaplık
.....
.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder